nocna seteczka

Piątek, 30 maja 2014 · dodano: 31.05.2014 | Komentarze 1

Pomysł wpadł do głowy już dawno temu, wspomniałem Tomkowi który wyraził chęć, i tak oto we trójkę z Gosią ruszyliśmy o 21. Przestało wiać zupełnie, na ełckim jeszcze jakieś zmarszczki były, ale w Bajtkowie na jeziorze już lustereczko. Początek bardzo spokojnie, spędzony na pogaduchach, za Bajtkowem średnia była cuś lekko ponad 21 km/h. Gdy ściemniło się, już w szyku, na kole normalnym tempem. Krótki postój w Białej Piskiej.

Super fragment do Pisza, krajówką, ruch całkiem spory, ale jedzie się super. Na zachodzie horyzont jeszcze jasny, zastanawiamy się co to za czerwone światła przed nami, potem okazuje się że to nadajnik w Miłkach (mieliśmy do niego dobrze ponad 30 kilometrów w linii prostej). Kolejny krótki, nawet nie przystanek, a chwila spędzona na uroczym w nocy Placu Daszyńskiego.

Kawałek za miastem robimy postój w lesie na siku, zarzucenie wiatrówki na plecy i snickersa. Robi się zimno, marznę w nogi (nie tylko w stopy, od pasa w dół jest mi zimno), także w ręce, choć mam długie rękawice z membraną. Człek się do temperatur mocno przyzwyczaja, a w ciągu kilku godzin temperatura spadła z 20-tu na ciut ponad 5 stopni. Niebo bezchmurne, całe morze gwiazd nad nami, po prostu piknie :)

Ślad w dwóch częściach, do- i po- północy