avatar Ten blog rowerowy prowadzi dodoelk z miasta Ełk. Przejechałem 188903.61 kilometrów w tym 4539.60 w terenie. Moja średnia prędkość 20.68 km/h

inaczej

Niedziela, 25 maja 2014 · dodano: 25.05.2014 | Komentarze 0

Rano śniadanie, dalsza część rozmów (jak to fajnie mieć tyle wspólnych tematów) i ruszamy. Gosia gdy tylko się wpięła jęknęła z bólu, cholera wie co się z kostką stało... Dzisiaj za dnia nad jezioro, ruiny zamku, kawałek przy rzece i jedziemy na dworzec. Instalujemy rower w pociągu (z KLIMĄ !!!), buziaki i tak kończy się wizyta Marzeny (bardzo przyjemna). Odprowadzam Gosię do domu i dumam co dalej. Gorąc okrutny, wiatru prawie nie ma...do głowy przychodzi "Góra". No to jadę obejrzeć co jest za znakiem stojącym na wylocie z Orzysza "Góra - 5". Do Orzysza całkiem fajnie, bo dużo lasu i choć trochę schronienia od palącego słońca. Dalej tam gdzie kilka razy się wybierałem, czyli nad jezioro Buwełno, niby niedaleko a w kolekcji jeszcze go nie mam. Droga do miejscowości Góra i potem do Cierzpięt super, funkiel nówka za unijną kasę, kręta, leśna, z podjazdami - cud, miód. Szkoda że się skończyła a mi pozostało do przejechania ze 3-4 km szutrówką, sporo ostrych kamieni, ale dało się jechać 15-18 km/h. Fajnie ciągnące się jezioro aż do Miłek. Stąd już na autopilocie, jakoś ciężko mi się jechało, chyba przez ten żar z nieba, bo wiatr zrywał się sporadycznie.

J. Lipińskie w Klusach.

J. Buwełno. Południowy koniec.

J. Buwełno z 10 km dalej.

Pod domem miałem dokręcić do pełnej setki, ale przyszedł mi do głowy inny plan. Jako że małżonka jeździć nie może to niech ze dwie dyszki rękoma zrobi - i popłynęliśmy oglądać znane miejsca z innej perspektywy. Liczyłem na małe kaczuszki i perkozy, ale póki co są tylko małe łabędziątka. Obejrzeć perkozy trzeba się będzie jeszcze wybrać, bo widok nurkujących maluchów jest niesamowity.