avatar Ten blog rowerowy prowadzi dodoelk z miasta Ełk. Przejechałem 188976.04 kilometrów w tym 4539.60 w terenie. Moja średnia prędkość 20.67 km/h

po Kota do Giżycka

Niedziela, 25 maja 2014 · dodano: 25.05.2014 | Komentarze 0

Umówiliśmy się z Kotem że wyjedziemy naprzeciw, coby chociaż na końcówce miała trochę pomocy. W planach było tylko 6-7 dyszek, ostatecznie dojechaliśmy aż do Giżycka. Na niebie coraz więcej chmur, zbliża się burza, słońce już tak nie smaży a na zjazdach i przy zbiornikach wodnych jest wręcz zimno. Na deszcz nie jesteśmy przygotowani, w sumie na nic nie jesteśmy...dobrze że latarkę wrzuciłem i baterię na zapas.

Chwila przy kanale i oto jest :)

Parę minut na odsapnięcie, wrażenia z trasy i ruszamy. Jest mi chłodno, chociaż jest cały czas ponad 20 stopni, zaraz za miastem zaczyna się ściemniać, całe szczęście wiatr w końcu ucichł. Gosia zgłasza ból w kostce, tak więc z jutrzejszego wyjazdu pewnie nic nie będzie. W Wydminach do sklepu na kolę i wafelka, pora jak dla mnie kosmiczna, jest przed 22.00, a zazwyczaj o 20.30 idę spać :) Super nocna jazda do Ełku, robimy fotę z tablicą, rundę po promenadzie nocą i instalujemy się w domu. Na pogaduchach zeszło się prawie do 2.00, tak więc jutro to już nawet sam nigdzie dalej nie pojadę....

Tyle z wycieczki. Co do Marzeny, to dziewczynie należy się wielki SZACUN. Sama przez pół Polski, po szutrach, kopnym piachu, czołgiem (rower ważył ze 20 kg, sprawdziłem wnosząc go po schodach).