Rower:

trenażer

Poniedziałek, 27 stycznia 2014 · dodano: 28.01.2014 | Komentarze 1

Spokojnie, tętno <130-150>, kadencja <85-95>

Pierwszy raz na nowych ustawieniach, czuć że nogi pracują inaczej, równiej. Fajny bajer miał TACX Bushido w VeloLABie, można było obserwować właśnie czy nogi równo pracują, oprócz tego z samego oporu liczył moc, kadencję !! (bez czujników na korbie) i prędkość. Dodatkowo wyraźnie czuć opuszczony minimalnie  dziób siodła - zarówno poprzez wrażenie zjeżdżania w dół oraz większego obciążenia rąk. Nic nie będę zmieniał, spróbuję się przyzwyczaić.
Kategoria trenażer

Isgenaroth
| 12:09 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj Mnie strasznie denerwuje własnie to wrażenie zsuwania się z siodełka. Ja mam ustawione równiutko, nawet z poziomicą się bawiłem. A dupę, muszę przyznać mam delikatną. lekkie odchylenia i zaraz obtarcia. Najgorszy problem to ustawienie bloków, ale nigdy nic mnie nie boli. Choć wiem, że nogi nie pracują równo. Jedna (prawa) ucieka na bok.
Pewnie, że się przyzwyczaisz, tylko czasu trzeba.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kojni