w grupie, reaktywacja

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 0

Pierwszy raz na zbiórce od 21go kwietnia :) Jakoś się nie składało do tej pory.

Przed startem siodło jeszcze pół kreski w dół.

Ruszamy w stronę Białej Piskiej, jest nowy asfalt więc koledzy zapuszczają się też na południe (w końcu). Ogień już kawałek za Nową Wsią, gdy dociskam zaczyna boleć ścięgno za lewym kolanem, więc odpuszczam. Na prostych jest OK, na zmiany nie wychodzę bo prędkość cały czas pod cztery dychy, a tak, siedząc z tyłu przy dużej kadencji nie czuję wcale żadnego dyskomfortu. W Białej Piskiej skręcamy na Pisz, kilku kolegów zostało na siku, wśród nich Jurek. Grupa jechała niby powoli (27-28 km/h), ale że ciężko byłoby mu dojść postanowiłem zawrócić. Goniliśmy potem peleton, po drodze zabierając jeszcze Gosię, która odpadła, ale na wjeździe do Pisza kolegów nie było. Minęliśmy miasto, przez centrum rozglądając się, dalej ani widu ani słychu, więc postanowiliśmy zrobić przerwę pod sklepem w Maldaninie. Reszty grupy dalej nie ma, ale nicto, ruszamy. Droga mija na rozmowie z Jurkiem na temat ustawień roweru, tempo już dużo spokojniejsze niż na początku, a ścięgno nie daje o sobie znać (na szczęście). W Ruskiej Wsi odbijamy na Mostołty gdzie spotkaliśmy byłego mistrza polski w przełajach p. Jana Zalewskiego (jeśli ktoś ma ochotę poczytać o ełckiej historii kolarstwa to zapraszam tutaj). Chwilę dalej natknęliśmy się na biegaczy, dziś w mieście jest też półmaraton, bardzo miła wymiana pozdrowień z biegnącymi :) i do domu.