HR max:160 ( 86%)
Podjazdy:183 m

poranny szosowy trening

Sobota, 26 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 0

Dziś się zebrałem i wstałem wcześniej, bo po południu okazji do jazdy nie będzie. Wczoraj zmieniłem siodełko na SAN MARCO ASPIDE, więc była okazja do testu. Lekko zimno, wiatr słaby, ale z każdą chwilą się wzmagał i piękne bezchmurne niebo. Tempo spokojne, jakoś ciężko mi się dziś jechało, pewnie dlatego że bez śniadania, serducho też na obroty wogóle nie chciało wejść. Na wiadukcie jest już ostateczna warstwa asfaltu więc nie trzeba już skakać, ale koło siódmej zbierali się już robotnicy więc przemknąłem tylko ukradkiem. Na końcu chciałem jeszcze drogą przy działkach wyjechać drogą wylotową na Olecko, ale okazało się (bo wogóle w tamtym rejonie budowy nie byłem) że droga jest, jak najbardziej, ale 4 metry nade mną :).

Siodło OK, ale chyba nie ma większej różnicy między Selle Italia SLR, raczej kwestia ustawienia wchodzi w grę. Naczęściej siedzę tak mniej więcej w połowie siodełka, muszę siedzieć dalej, wtedy od razu czuć różnicę w komforcie. Przetestuję jeszcze na jakimś dłuższym dystansie.