HR max:180 ( 96%)
HR avg:157 ( 84%)

wreszcie trochę w lesie

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 27.04.2012 | Komentarze 0

Wreszcie udało się wygospodarować chwilę po południu. Wróciłem z roboty, zjadłem tylko w zasadzie wcale nie przebierając się i sio - na trening.

Najpierw podjazd obok Bunelki, 175 bpm, ale to chyba głównie za sprawą wiejącego w ryj wiatru. Któryś już z kolei raz mnie kusiło aby pod samą górę spróbować podjechać, choć dla mnie jest to raczej niewykonalne, aczkolwiek czas się z nią będzie zmierzyć...anyway...Krótki odpoczynek na asfalcie i ulubiony podjeździk w lesie (w końcówce 180 bpm). Zimą była wycinka, droga lekko rozjeżdżona ale przejezdna. Szybki zjazd asfaltem, dookoła wcześniej podjeżdżanej górki, nawrót i drugi atak (również 180 bpm w końcówce). Sporo piasku w małym wąwozie po drugiej stronie górki, ale zawsze tak tutaj było.

Zjazd tym razem krótszy, przed Maleczewem mały incydent z trzema kundlami, odbyło się bez ofiar na szczęście. W Baranach na koło próbowała mi usiąść dziewucha w koszulce Mazovii, ale się nie dałem :) Potem na uwagę zasługuje super droga przed samym tartakiem, autostrada w kierunku nadleśnictwa i kolejny super odcinek po przejechaniu wąskiego toru. Fajnie pomykać cztery dyszki po lesie. Końcówka już spokojnie obwodnicą i promenadą nad jeziorem.