h km/h:

z końcem roku

Sobota, 31 grudnia 2011 · dodano: 31.12.2011 | Komentarze 1

Rok mijający był w moim krótkim rowerowym życiu na pewno przełomowy. Zaczął się pod koniec stycznia kiedy to kupiłem ubrania na zimę, pierwsze wyjazdy za miasto w marcu,jeszcze z leżącym śniegiem, kiedy to w ciągu tygodnia przejechałem 200km (cyfra wręcz niewyobrażalna w tamtym okresie). Później kolejne podejście do zbijania kilogramów, to już w sumie trzeci rok, udało się dojść do założonej wagi 70 kg...ze 104 :) Poranne dojazdy do pracy były przy okazji super treningiem, udało się przecież z wielkim powodzeniem wystartować w Family Cup i stanąć na pudle. W tym czasie udało się także wyhaczyć na allegro używany szosowy rowerek, bo jazda po gładkim tak bardzo mnie jarała, a na góralu to oczywiście nie to samo. Zaraziłem swoimi wycieczkami także małżonkę, zaczęliśmy zwiedzać razem okolice. Także grupowe treningi przyniosły wiele frajdy. Do tej pory leśne szlaki mnie nie kręciły, ale coraz bardziej taka forma kolarstwa zaczęła mi się podobać.
Przed sezonem miałem w planie oprócz zrzucenia kilku kilogramów przejechać 6-7 tysięcy kilometrów (w 2010 przejechałem 4500) a wyszło ponad 11.000. W jednym roku zaliczyłem, pierwsze 50, pierwsze 100 i pierwsze 200 kilometrów. Byłem w wielu nowych miejscach, zarówno wioskach oddalonych o kilka kilometrów od domu o których istnieniu nie miałem pojęcia, jak również miastach i drogach sporo od tego domu odległych.

Co do planów na rok następny to jeszcze ich precyzyjnie nie określam. Nie wiem czy będę startował w zawodach MTB (do czego sporo ludzi mnie namawia) czy raczej postawię na długie samotne wycieczki. Pewnie będzie wszystkiego po trochu...