co się odwlecze...po raz trzeci

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 21.04.2011 | Komentarze 4

Urlop. Pogody lepszej wymarzyć nie można. Zaplanowana na niedzielny poranek trasa nieprzejechana, ze wzgórzu na niekorzystne warunki atmosferyczne w sam raz do przebycia dziś. Maluch odstawiony do przedszkola wcześniej niż zwykle więc wyjazd z samego rana.
7:23, temperatura + 3 st. C

Pierwszy krótki przystanek na fotkę przy jeziorze Ublik Mł. Na całej trasie zwracałem uwagę na to jak wyglądają jeziora (policzyłem je wszystkie, wyszło mi 21) i praktycznie na wszystkich z nich tafla była gładziutka. Wiatr ma dziś wolne...

Drugi, trochę dłuższy na "garbusie" w Wydminach. Tak nazywaliśmy ten most łączący Wydminy z wyspą na jeziorze Wydmińskim. W zamierzchłych czasach, w 1995 roku, byłem w okolicach na biwaku, przez te 16 lat w sumie niewiele się zmieniło...

Trzeci za Starymi Juchami w lesie. Wiosnę widać, panie sierżancie, i to pełną gębą. Pojawiły się przylaszczki:

Powrót 11:33, temperatura +15 st. C, czyli wzrost o 12 stopni w ciągu czterech godzin.

Niniejszym dodaję nową kategorię, pierwsza seta przejechana.

artd70
| 06:18 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Kiedyś (na delegacji w Giżycku) robiłem objazd Niegocina. Fajna trasa, raczej pusta. Tylko widoków nie pamięta bo ciemno już było ;) I zimno bo to późny wrzesień był i po robocie.
dodoelk
| 06:09 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Dzięki, dzięki, tak marzy mi się Warszawka, nawet trasa już w miarę ustalona...ale to pewnie jeszcze nie w tym roku.
Przy skręcie w prawo, za Rudą, z góry widać było Niegocin. Z jednej strony Giżycko, z drugiej Rydzewo. Niby rzut beretem, 8km w 15 min można było dokręcić. Niestety budżet czasowy ograniczony i miał to być trip treningowy a nie krajoznawczy.
Teraz przynajmniej znam jakość asfaltów i następnym razem do Giżycka pojadę przez Wydminy, droga węższa, ale z mniejszą ilością ciężarówek i prawie w całości z nowiutkiego asfaltu.
artd70
| 19:50 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Noooo, ładna pętla!!
Isgenaroth
| 18:59 czwartek, 21 kwietnia 2011 | linkuj Nie ma to jak dobra setka z rana :) Gratuluje jej, tym bardziej, że to pierwsza stówa. Teraz 150 a potem dwieście.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa glebo