Rower:chomik

three sisters

Środa, 27 listopada 2019 · dodano: 28.11.2019 | Komentarze 0

Coraz bardziej mi się to podoba :)
Plan na dziś to niecałe pięć dych i prawie tysiak w górę. Trasa ułożona w sam raz, bo zanim górki się zaczęły można było się rozgrzać. Pierwsza z tytułowych sióstr to Epic KOM, 9 km i niecałe 4% średniego nachylenia. Wchodzi dobrze. Chwila potem druga siostra, podjazd pod wieżę radiową. Tutaj już gruuuuubo. Troszkę ponad 1 km, średnio 13,7, max 16, a poniżej dychy nie spadło ani na chwilę. Potem zjazd, kawałek płaskiego i wulkan na koniec, czyli trzecia siostra, z tym że tę znałem już z piątkowego wyjazdu do wirtualnego świata. Gdy mijam metę zostaje jeszcze jakieś 12 minut, więc już na luzie przekręcam pozostały czas. W końcu udało się wysiedzieć 2h bez zsiadania z roweru.

Odczucia w nogach - chyba na prawdziwych 14 % byłoby ciężej, poza tym nie czułem w obciążeniu zbytniej różnicy pomiędzy 12?6%. Co nie oznacza że było ciężko, klasyczne przepychanie na małej kadencji.