Rower:żwirek

kolejny z cyklu "jeszcze tu nie byłem" plus ładne i spokojne zadupia

Wtorek, 27 sierpnia 2019 · dodano: 27.08.2019 | Komentarze 0

Po ponad tygodniu bez roweru na wielkim głodzie, ale i znów z wielką niewiadomą. Przy łażeniu po górach miałem problem z lewym kolanem przy schodzeniu, pod górę i na równym było OK.

Wstaję o 6tej i kilka minut później wychodzę. Na jeziorze lusterko, ale zaraz za miastem zaczyna lekko dmuchać. Kawałek lasem do Woźnej Wsi, chociaż krócej niż wcześniej planowałem. Odwiedzam 4 wioski w których nigdy nie bylem (Dreństwo, Barszcze, Tobyłkę i Żrobki). Za Borzymami spotykam gościa na gravelu (jedzie z okolic Rajgrodu), chwilę żeśmy pogadali o sprawach ogólnorowerowych. Jest z wiatrem więc całkiem przyjemnie, choć powoli zaczyna się gorąc robić. W końcówce odzywa się prawe kolano, które już dawno nie dawało żadnych znaków. To o które się dziś obawiałem zamilkło po kilku minutach od startu.

Mam chęć na jakiś dłuższy wypad korzystając z urlopu, ale chyba odpuszczę, pokręcę się tylko gdzieś w okolicach.