Eksploracja

Niedziela, 23 kwietnia 2017 · dodano: 24.04.2017 | Komentarze 0

Wieczorne prognozy na niedzielny poranek były fatalne, miałem odpuścić sobie rower zupełnie. Jednak gdy się budzę jest bezchmurne niebo, zerkam w telefon i widzę że teraz jest zupełnie co innego niż kilka godzin temu. Zerkam jeszcze na mapę, układam zgrubny plan, zbieram się i wychodzę.

Gdy z Mariuszem byłem ostatnio w Kijewie widzieliśmy tablicę z unijnymi gwiazdkami - znak nowej drogi. W Zatykach nigdy nie byłem, tak samo w Małym Olecku. Tutaj pierwsze krople deszczu, ale zaraz się przeciera. Za Oleckiem widzę wielką czarną chmurę przede mną, tym razem ulgowo nie będzie. Deszcz, za chwilę ze śniegiem a gdy już zaczynał się błękit przebijać - grad. Staję na przystanku, ale tylko gdy dotykam nogą ziemi wychodzi słońce...Do końca padało już tylko deszcz, jakieś  5 czy 6 razy, było też sporo słońca. Jadę sprawdzić drogę Wronki - Połom, bruk na całej długości, ale jest też szerokie utwardzone pobocze. Kilka poprawek do OSM przy okazji trzeba zrobić.