spacerek do Giżycka

Sobota, 23 lipca 2016 · dodano: 25.07.2016 | Komentarze 0

Po niecałych dwóch kilometrach spada obejma trzymająca sztycę w rowerze Gosi. To ona jest powodem bólu kolana, nie trzymała, sztyca powoli, powoli opadała, aż wywołała ból. Przed wyjazdem poprawiałem, ale jak widać słabo to wyszło. Musimy wracać do domu, na sztycy nie ma podziałki, a nie mam metrówki ze sobą. Całe szczęście że nie strzeliła gdzieś dalej... Papier ścierny i benzyna załatwiły sprawę, można w końcu jechać. Jest prawie 18ta, pogoda idealna, 22 stopnie i leciutki wiaterek.

Bardzo duży ruch na drogach, same "zagraniczne" rejestracje, sezon w pełni. Na krajówce nowy asfalt, jakiś baran chciał nas zdjąć wyprzedzając sznur aut na zakręcie. W Giżycku robimy selfie z zachodzącym słońcem, Tomka z którym mieliśmy słowo zamienić nie było, nie czekamy, zawijamy się spowrotem. Przed Wdminami robi się ciemno, fajna jazda, gdy nic nie wieje, a wokół słychać tylko ciszę i cykanie świerszczy :) Ełk wita nas wschodzącym, czerwonym  księżycem.

Selfie z czołgiem, selfie z działem © dodoelk