wyścigu plutonu kolarzy

Sobota, 29 sierpnia 2015 · dodano: 30.08.2015 | Komentarze 0

W zeszłym roku nie mogliśmy pojechać - praca. Teraz zależało mi żeby tam się pojawić, przy okazji można sprawdzić jak się ciało zachowuje. Podczas jazdy reguluję jeszcze naciąg linki, nie jestem do końca z pracy przerzutki zadowolony, ale jakoś działa. Jedziemy z wiatrem, jest OK, choć kolano prawe czuję. Docieramy w piękne miejsce nad j. Dreństwo, oglądamy konie, witamy przybywających kolarzy, ogólna sielanka. Ciśnienia nie mam żadnego, trasa po płaskim, ścigać się nie zamierzam, ot tak - szybsza przejażdżka po lesie.

Start. Czołówka ucieka bardzo szybko, ja trzymam się za Januszem, kolano zaczyna dokuczać, odpuszczam trochę, na dwukilometrowym singlu w lesie nie mogę znaleźć pozycji, dobrej kadencji, po prostu porażka. Ani stojąc, ani siedząc, ehh a kiedyś mnie to bawiło...Kolejne okrążenia już sam, ból się wzmaga, moje tempo siada zdecydowanie, ot kręcę, aby do mety. Przyjechałem pewnie 5-6, nawet nie sprawdzałem wyników, bo i po co?
Pokaz sprawności ułańskiej © dodoelk
Gosia i Paula © dodoelk
Po jeździe konie trzeba schłodzić © dodoelk
Obejrzeliśmy jeszcze pokazy sprawności ułańskiej, przejazd konny, odebraliśmy dyplomy i w drogę powrotną. Teraz pod wiatr. Po odpoczynku kolano nie boli, ale gdy trzeba było mocniej nacisnąć się odzywa. W bólową kratkę wracamy do domu, na razie żadnych wyjazdów, wolne mam jeszcze dwa dni, a potem czas do pracy wracać.